21 Ekim 2010

Mim'lendim :)

Sevgili Denise beni mimlemiş :) İlk kez mimlendiğim için heyecanla hemen cevaplara geçiyorum :))


1) Lakabın var mı varsa nedir?
Cadı. Eşim, eniştem ve en yakın dostlarım başta olmak üzere yıllardır bana taktıkları lakap bu. Hatta en yakın dostum MSN nickimi Fransızca'da cadı anlamına gelen Sorciere koymamda ısrar etmişti. Oysa çoook uysal ve uyumluyumdur, neden bu lakabı taktıkları hakkında hiçbir fikrim yok ;)

2) Son zamanlardan da dile dolanan şarkı?
Frankie Vallie & The Four Seasons - Can't Take My Eyes Off Of You :)
Çok eski ama çok severim :)

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
5 yıldır hayatımda olan biricik kocama.

4) En son okuduğun kitap/film?
Okuduğum kitap Deniz Tanrıçası, izlediğim film çok, ama bugünlerde en çok NCIS, House, Fringe gibi dizileri takip ediyor ve eşimin özel isteğim üzerine bulduğu Cosby Show serisini arka arkaya izliyorum :)

5) Son zamanlarda en çok özlediğin...
Sanırım en çok yeniden tenis oynayabilmeyi...

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Benyamin Netanyahu, İsrail'in Filistin topraklarından çekilip, yapılan zulüme son vermek için...

7) Yarın sabahki ilk planın?
Eşimle güzel bir kahvaltı :)

8) En sevdiğin huyun?
Her ne şartta altında olursa olsun dürüst davranmam.

9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Kesinlikle Cerrah :)

10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?
Çok zor bir soru, 3 blogla sınırlamam imkansız :)

Ben de Umutsepeti Zeliha, Lezzetsarayı, Bana Kalırsa Serap, Misketlimonu, Sıcak Paylaşımlar Aysel ve Hafif Mutfak Nesrin'i mimliyorum, kolay gelsin kızlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder